Looking For Anything Specific?

اخبار روز افغانستان طلوع نيوز - Watch Live طلوع نیوز طلوع نیوز : برای دریافت تازه‌ترین خبرها از طلوع‌نیوز، ثبت نام کنید.

اخبار روز افغانستان طلوع نيوز - Watch Live طلوع نیوز طلوع نیوز : برای دریافت تازه‌ترین خبرها از طلوع‌نیوز، ثبت نام کنید.. We love to create unique, successfull templates for your websites countdown timer expired. جان باختن ۱۲ پناهجو در نتیجۀ واژگون شدن یک موتر در ترکیه. برای دریافت تازه‌ترین خبرها از طلوع‌نیوز، ثبت نام کنید. اخبار پژواک را از طریق ایمیل هر روز دریافت کنید. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا.

طلوع نیوز افغانستان به نقل از منابع امنیتی تأکید کرد که شبه. طلوع‌نیوز، یک شبکه خبری در افغانستان است که مربوط به گروه موبی است. برای دریافت تازه‌ترین خبرها از طلوع‌نیوز، ثبت نام کنید. فرمانده کل ارتش از مرز دوغارون بازدید کرد. عواقب سنگینی در انتظارتان خواهد بود.

4cvqssstvmqvom
4cvqssstvmqvom from media.mehrnews.com
کنفرانس دو روزه در مورد صلح افغانستان در دوحه، خواستار پایان دادن به حملات بر شهرهای افغانستان و آتش بس. آفغان نیوز، آخرین اخبار افغانستان به زبان فارسی و. سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس افغانستان را در خبرگزاری تسنیم دنبال کنید شبکه طلوع نیوز به نقل از منابع خود گزارش داد، شبه‌نظامیان طالبان روز دوشنبه ساختمان تلویزیون و مرکز رادیویی در شهر لشکرگاه، مرکز ولایت هلمند افغانستان را به کنترل خود درآورده‌اند. بروزترین اخبار کشور در روزنامه افغانستان. برای دریافت تازه‌ترین خبرها از طلوع‌نیوز، ثبت نام کنید. اخبار پژواک را از طریق ایمیل هر روز دریافت کنید. اخبار ساعت 6 شامل مسائل سیاسی، اقتصادی، ورزشی و آب و هوا می باشد.

در روز ها و شب های عید.

بروزترین اخبار کشور در روزنامه افغانستان. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات. طلوع نیوز افغانستان به نقل از منابع امنیتی تأکید کرد که شبه. شنبه الی پنجشنبه ساعت 6:30 شام. اخبار ساعت 6 شامل مسائل سیاسی، اقتصادی، ورزشی و آب و هوا می باشد. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد. کنفرانس دو روزه در مورد صلح افغانستان در دوحه، خواستار پایان دادن به حملات بر شهرهای افغانستان و آتش بس. برای دریافت تازه‌ترین خبرها از طلوع‌نیوز، ثبت نام کنید. از شنبه الی پنجشنبه ساعت 8 شب. مردم می‌گویند که نمی‌خواهند بار دیگر افغانستان به ویرانه مبدل شود و به بیست سال گذشته برگردد. اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی اخبار 30 دقیقه یی و زنده. ۱۷ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در کشور جان باخته اند.

شنبه الی پنجشنبه ساعت 6:30 شام. در روز ها و شب های عید. درخواست شرکت برشنا از باشنده گان افغانستان. از شنبه الی پنجشنبه ساعت 8 شب. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد.

Tolonews 6pm News 26 August 2020 طلوع نیوز خبر ساعت شش ۰۵ سنبله ۱۳۹۹ Youtube
Tolonews 6pm News 26 August 2020 طلوع نیوز خبر ساعت شش ۰۵ سنبله ۱۳۹۹ Youtube from i.ytimg.com
در روز ها و شب های عید. اخبار پژواک را از طریق ایمیل هر روز دریافت کنید. در سایت خبری مشرق نیوز آخرین اخبار حوادث,سیاسی,فرهنگی,اقتصاد,دفاعی,ورزشی,ایران,جهان و آمریکا را بخوانید.کلیپ,عکس,فیلم,نرم افزار موبایل را دانلود کنید تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا. شنبه الی پنجشنبه ساعت 6:30 شام. تلوزیون طلوع | نفس تازه. این کانال در سراسر مناطق افغانستان قابل دسترس است. ۱۷ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در کشور جان باخته اند.

We love to create unique, successfull templates for your websites countdown timer expired.

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس افغانستان را در خبرگزاری تسنیم دنبال کنید عواقب سنگینی در انتظارتان خواهد بود. تلویزیون طلوع سومین تلویزیون خصوصی افغانستان است که از شهر کابل برنامه‌های خود را به‌طور ۲۴ ساعته پخش می‌کند و از نظر محبوبیت از تمامی شبکه‌های تلویزیونی در افغانستان پیشتازتر می‌باشد. اخبار پژواک را از طریق ایمیل هر روز دریافت کنید. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد. ویدیو/ ایستاده‌گی زنان ولایت غور در برابر ظلم طالبان. هشت صبح ۲۱ سرطان ۱۴۰۰. تلوزیون طلوع | نفس تازه. این رویداد صبح امروز در روستای مرادیه ولایت وان در شرق ترکیه در نزدیک مرز با ایران، رخ داده‌است. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا. دقیقترین و تازه ترین اخباری که خبرهای بسیار جالب، گوناگون. طلوع‌نیوز، خبر ساعت شش، ۰۸ اسد ۱۴۰۰ طلوع‌نیوز، خبر ساعت شش، ۰۷ اسد ۱۴۰۰ طلوع‌نیوز، خبر ساعت شش، ۰۶ اسد ۱۴۰۰ در شبانه روز گذشته ۴۵۵ تن به بیماری کوویدنزده مبتلا شده‌اند و پانزده بیمار جان باخته‌اند.

طلوع‌نیوز، خبر ساعت شش، ۰۸ اسد ۱۴۰۰ طلوع‌نیوز، خبر ساعت شش، ۰۷ اسد ۱۴۰۰ طلوع‌نیوز، خبر ساعت شش، ۰۶ اسد ۱۴۰۰ فرمانده کل ارتش از مرز دوغارون بازدید کرد. آکانیوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمی,اخبار خبرگزاری ها اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها. We love to create unique, successfull templates for your websites countdown timer expired. طالبان هرگز قادر به غلبه بر افغانستان نیستند.

Nfcjkk Jaecbm
Nfcjkk Jaecbm from ichef.bbci.co.uk
۱۷ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در کشور جان باخته اند. شنبه الی پنجشنبه ساعت 6:30 شام. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات. اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی طلوع‌نیوز، خبر ساعت شش، ۰۸ اسد ۱۴۰۰ طلوع‌نیوز، خبر ساعت شش، ۰۷ اسد ۱۴۰۰ طلوع‌نیوز، خبر ساعت شش، ۰۶ اسد ۱۴۰۰ از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد. برای اطلاع یافتن از آخرین اخبار افغانستان و منطقه به صفحات اجتماعی خبرگزاری بخدی بپیوندید. در روز ها و شب های عید.

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس افغانستان را در خبرگزاری تسنیم دنبال کنید

منابع محلی در ولایت غزنی تأیید می‌کنند که حمله‌ی گروه. سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس افغانستان را در خبرگزاری تسنیم دنبال کنید اخبار 30 دقیقه یی و زنده. سرعت پیش‌روی زیاد است و نتوانسته‌ایم موزه‌ها را در برابر خطرات احتمالی. بینندگان را از جدیدترین اخبار محلی و بین الملی و امور جاری آگاه می سازد. فرمانده کل ارتش از مرز دوغارون بازدید کرد. شبکه طلوع نیوز به نقل از منابع خود گزارش داد، شبه‌نظامیان طالبان روز دوشنبه ساختمان تلویزیون و مرکز رادیویی در شهر لشکرگاه، مرکز ولایت هلمند افغانستان را به کنترل خود درآورده‌اند. در شبانه روز گذشته ۴۵۵ تن به بیماری کوویدنزده مبتلا شده‌اند و پانزده بیمار جان باخته‌اند. کنفرانس دو روزه در مورد صلح افغانستان در دوحه، خواستار پایان دادن به حملات بر شهرهای افغانستان و آتش بس. اخبار پژواک را از طریق ایمیل هر روز دریافت کنید. تلوزیون طلوع | نفس تازه. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا. ویدیو/ ایستاده‌گی زنان ولایت غور در برابر ظلم طالبان.

Posting Komentar

0 Komentar